For F*CKS Sake!


Maarit är ett tjockhuvud. Maarit är nyfiken i en strut. Maarit MÅSTE tvångsmässigt se saker som är ökända och allmänt äckliga. Isa gjorde mig nyfiken på en sak efter att jag sett  DEN HÄR  blodiga rektala massakern på hennes blogg... fanns förlagan hon hintade om? Jodå. 2 Girls 1 Cup finns. Tydligen har jag missat hysterin kring det ökända Brasilianska klippet från P-rullen "Hungry Bitches" som pågått något år...Jag ångrade mig redan när ögonen höll på att hoppa ur skallen på mig första gången. Insidan av mina ögonlock är för alltid ärrade av eländet. Jag sprang till toaletten men lyckades hejda mig just innan jag sprutlackerade golvet därinne med pizzan sedan några timmar sedan...

Se inte denna om du heter Ellen tror jag. Haha... Och inte om du har svaga nerver och är äckelmagad.

2 GIRLS 1 CUP

Men när jag rotade runt själv så hittade jag  DEN HÄR  charmiga lilla saken som var lite rolig sådär

Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

+skratta+

Visst är dom mysiga :/

Fast jag lider mer av killens masochistiska beetende, den andra är "bara" äcklig :)

2008-12-14 @ 12:16:45
URL: http://isadecadent.blogg.se/
Postat av: M

Mmm.. klipp med eftersmak man kunnat tänka sig en osthyvel över hjärnbarken för att bli av med - Bleh! :P

2008-12-14 @ 15:11:41
Postat av: Ellen

jag följer ditt råd och klickar inte på den länken ! Tack för varningen, du vet hur über känslig ja e !

2008-12-22 @ 22:40:48
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0