Stal lite self Indulgence från Isa

HAR DU NÅGONSIN?

Varit medvetslös: Nej. Inte vad jag vet. Fast hade jag vetat det? Om jag var medvetslös menar jag.
Tackat nej till sex: Ohja.
Hånglat med nån riktigt ful: Rys. Ja, tycker mig minnas en mindre stilig pojk på strandfest någon gång för länge sen som jag slog upp i skolkatalogen dagen efter...
Hånglat med fler än 50 pers: Inte ens på våra beryktade fester hann jag så många. Men sammanlagt - Gud ja. Man kan nog gånga det rätt många gånger också.
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Absolut.
Gjort något riktigt dumt:  Jag bokstavligen talat ÄR ett vandrande misstag.
Gjort något du verkligen ångrar: Tusentals grejer. Det mesta jag gjort.
Varit nykter på nyårsafton: Eh. Samhällets alkoholsyn är skrämmande. JA! Jag har varit nykter på mångta nyårsaftnar.
Åkt ambulans: Nej. Som tur är. Jag är en riktig pussy med smärta.
Gjort nåt olagligt: Ett antal olagligheter som jag inte känner för att specificera mer än att det varit av skilda slag. Dock aldrig våld eller sådant! Jag var inte så välartig som tonåring.
Blivit polisanmäld: Ja. Tyvärr.
Provat Droger: Ja.
Druckit: Ja. I omgångar inget och i omgångar för mycket. Jag tycks inte kunna balansera upp det - antingen absolutist eller halvt alkis.
Vilka kläder sover du i: Beror på hur mycket jag orkat få av mig innan jag slocknat. Men i allmänhet någorlunda påklädd - jag är frusen. Se! Jag behöver en sängvärmare modell större än katterna.
Vad hatar du: Väldigt många saker avskyr jag - men hatar gör jag inte så mycket. Bara mig själv och Andreas.
Varit kär: Ja. Tyvärr.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Tell me about it. Känns väl kul att tråna efter ditt ex i åratal efter att the lying cheating bastard dragit. Byta plats? :D
Är du ensam nu: Nej. Mina katter är här.
Vill du gifta dig:  Ja. För fast jag är en stenhård tuffing är jag en blödig jävel inuti.
Vill du ha barn: Jag vet inte. Inga biobarn iaf. Jag tror det. När jag är typ fyrtio. Tidigast.

SENASTE PERSONEN SOM:


Sov i din säng: Jag själv hoppas jag.
Såg dig gråta: Mariel. Jag är restriktiv med det där. Jag är stenhård.
Fick dig att gråta: Min mammas pyssolog.
Du delade en drink med: Jag delar inte drinkar. Jag dricker förresten inte drinkar.
Du gick på bio med: Isabelle. Sex and the city.
Skällde på dig: Mamma antagligen. Spm vanligt.
Du smsa: Majell.
Du ringde: Mamma. Jag ville ha mat.
Ringde dig: Nån som ville köpa en katt.
Som du sov hos: Hm. Får jag tänka. Är lite sovaborta-fobiker emellanåt. Mitt senaste ex tror jag. Ett antal månader sedan.


DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU?


Haft sex: ???? HA!HA!HA! As if. Gärna för mig dock.
Festat: Nä tyvärr.
Gråtit: Ja. Ataraxen weared off.
Kramat någon: Nä. Eller jo, mina katter. Jag kramas inte. Jag är hård som sten.
Köpt någonting: Om jag inte hade gjort det hade något varit fel, antagligen hade jag varit kliniskt död. Men inget spännande. Bara mat och bensin. Har inte råd med spänning just nu.
Saknat någon: Ja. Som alla andra dygn.
Sjungit: Har jag säkert. Jag brukar ignorera det faktum att min sångröst väcker de döda.


HAR JAG
:

Digitalkamera: Ja, men den är långtidslånad (läs halvstulen) av min bror. Den suger för övrigt. Min egen har någon livshotande sjukdom och ligger i en långvarig koma.
Telefon på rummet: Nä. Jag har ingen telefon alls. Eller tja, men den fungerar nog inte. Tror jag?
Egen dator: HAHAHAHA. Kan man leva annars? Jag menar allvar. Kan man? Den har Hello Kitty klistermärken på sig.
Könssjukdom: Så ofräscht. Jag pysslar inte med sånt. Men det var nära när herr Wiener ljög en smula. Eller rätt major. Men det var grönt. Annars hade herr Wiener fått en stekpanna inopererad i pannbenet.
Husdjur: Ja. Både dammråttor, silverfiskar, spindlar och nakenkatter av obestämt antal. Och en storpudel.
Bra kompisar: Ja. Tyvärr bor 75 % lååångt borta.
Receptbelagda mediciner: Ja. Hur klarar man sig annars? Cymbalta mot mot mig själv, Atarax mot andra, Cerazette mot äckligheter, Kestine mot katterna, Pulmicort mot rökningen och Bricanyl för att kunna andas på grund av alla ovannämnda anledningar.
Haft sex på en offentlig plats: Mais Oui, certainement. Dans un cemetaire pour un example.


KÄRLEK OCH SÅNT


Hur gammal var ditt äldsta hångel?:
Jag brukar inte fråga. 31 tror jag. FAST jag är gubbkåt. Jag får avancera.
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?: Varit och är. 1 enda. Andreas.
Vad tycker du om kärlek?: Det viktigaste som finns. Men tyvärr för tillfället något jag hatar då jag inte har den.
När kramade du någon sist?: I fredags. Mariels mamma. Räknas det?
Saknar du någon speciell person?: Gissa.
Har du svårt för att bli kär?: Ja. För jag är sinnessjukt kräsen. Förtjust är lätt, men kärlek... nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0