ångest





Vaknade med ett ryck vid tio över sex och kunde knappt andas. Drömde mardrömmar om A. Jag skrev ett långt mail till honom igår natt om hur jobbigt allt är. Och drömde om att jag fick svar och det var helt vidrigt. I drömmen sade han en massa hemska saker om vad han gjort - och jag blev orolig för honom. Dessutom sade han en massa andra jobbiga saker. Vaknade kallsvettig och illamående och var tvungen att gå och se om han svarat och det var sant.
Det var det inte. Rökt ett par cigarretter. Mår ännu mer illa. Solen skiner. Det kunde bli en fantastiskt vacker dag.
Men inte här. Jag har inga vackra dagar.

Kommentarer
Postat av: Molly

oh :( krama en katt & ät lite kladdkaka? kram

2008-06-16 @ 21:40:37
URL: http://desi.blogg.se/
Postat av: Maarit

Ja kladdkaka och kattkram brukar hjälpa faktiskt :) Litegrann iallafall. :) Tack!

2008-06-16 @ 23:37:51
URL: http://bambikill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0