Fångar ni NU då?

Jag har trillat genom maskorna i systemet. För att jag arbetat sedan jag var 16, betalat skatt och visat att jag ÄR förmögen till det, vill ingen hjälpa mig när jag inte är det. Så idag ska jag på möte med min psykiatriker, psykolog, arbetsförmedlingen, försäkringskassan och förhoppningsvis en socionom, och slutsatsen av det hela ska väl bli att det en gång för alla ska beslutas vem fan som egentligen HAR ansvaret för mig, och vem fan som ska hjälpa mig, och vem fan som ska betala kalaset. Jag är så trött på allt det här att jag inte ens orkar gå dit egentligen. Jag har fått försöka styra upp allt själv, och det är inte min uppgift. Uttänjd och trött. Nu jävlar får de fixa det här. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0