Fin me vin

Har haft en sån där jävla slappdag idag, bara slocknade framför CSI så jag missade min sjukgymnast. Men sen kom HANNELE på besök :D Det var så länge sen, så trevligt att bara prata skit och mysa.
Åt Thaikrubb och traskade till Gyllene Prag för att hon fick PMS-munchies och hade cravings för Bananasplit...
Vem är där.... A såklart. Han hälsade inte och såg skitsur ut så jag tittade ut i fjärran och försökte att se oberörd ut.
När ska jag slippa det här?... :(
Men kvällen var väl räddad med lite öl och mer skitprat om värdelösa karlar, och en pava rött hemma hos mig sen.
Men Hannele fick gå till slut och nu sitter jag här med rödvin och Atarax och är lessen och trött.
Såklart börjar hjärnan snurra när den inte är upptagen med prat.
Och alla men och om börjar poppa upp igen, och det gör så ont. Jag vill bara hämnas, göra illa som jag blivit gjord illa.
Men mest av allt hade jag bara velat vakna och se att detta var en ond dröm alltihop. *Väldigt liten och ensam och ledsen just nu*

Kommentarer
Postat av: nina

Nu vet jag inte allt som hänt och så där för jag har bara läst din blogg i ett par veckor, men du har mina fullaste sympatier! För ngr år sen blev jag dumpad efter 5 år och sen var jag ett vrak i 3 år med terapier, mediciner och rehab och you name it. Nu, efter... 4-5 år (minns inte, depressionskit slår ut minnet) har jag precis slutat med alla mediciner och har ett jobb och baaah. Helvete. Jag skulle ju peppa och inte ösa. Haha.



Jag tycker iaf att du verkar vara en bra en och sånt ska man ha en eloge för och inte må kasst.

2008-06-28 @ 16:08:45
URL: http://www.ninaiscool.com/deserted
Postat av: Ellen

siken röra,, jobbigt behöva stöta på honom hela tiden, e glad mitt x bor 30 mil från mig,,,



ta det lugnt med atarax och alcohol tillsammans bara, ingen bra komo egentligen,,,,

2008-06-28 @ 16:52:10
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0