Ge hit

                    


                                                                   

Jag vill ha så mycket saker. Och är så pank. Jag vill ha biljetter till Dolly på lördag. Men de är slut och kostar väl en 4000 på svarta marknaden... Jag vill ha ett par riktiga snygga Ray-bans istället för H&M;s plastskit för 59;90. Jag vill ha en Litterrobot så jag slipper rensa kattlådor - men de kostar ju tusentals spänn. Jag vill ha de lejongula Campus Adidas har släppt. Och de rosa sago-Converse-skorna, och de orange Nike Cortez Vintage Nylon. (Det märks inte att jag är skoälskare?) Och jag vill tatuera mig. Och jag vill ha en sphynx till. En chokladvit flicka tycker jag låter bra. Och en fet resa till typ maldiverna. Och en stor hög med cash.

Nej jag vet vad jag vill ha.
En snuskigt rik sugardaddy med taskigt hjärta. Så ska jag nag him to death och steal the stålar.

Kommentarer
Postat av: Molly

sphynxen på bilden är inte tatuerad på riktigt va? :(

2008-06-14 @ 17:39:58
URL: http://desi.blogg.se/
Postat av: Maarit

Nej :D Skratt Det är en photoshopbild :) Jag bara tyckte den passade för jag ville både tatta mig igen + skaffa en katt till så två flugor i en smäll :)

2008-06-14 @ 18:07:13
URL: http://bambikill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0