Jag älskar nagellack



Jag hittade snyggaste färgen ever. Isadora Wondernail Flashy Pink och den inte fullt så snygga, men nästan - Glorious Orange. Fler lär införskaffas. Jag älskar verkligen nagellack. Nog för jag har nedbitna naglar, men det är högst medvetet - jag skiter fullständigt i om andra tycker det är fult med korta - personligen vet jag få saker som är så äckligt som långa naglar. Allt över fingerkanten är oacceptabelt. Rys. Killar får inte ens ha en millimeter vitt på nageln. Usch.

Men iallafall - Flashy Pink - sinnessjukt snygg färg! Perfekt nyans av Hot Pink. Sweet.

Kommentarer
Postat av: Molly

håller med om naglarna, kortast är snyggast. långa naglar verkar så ohygieniskt.

2008-06-14 @ 17:40:18
URL: http://desi.blogg.se/
Postat av: Maarit

Ja eller hur?! Alla säger tvärtom, men för fan, det måste ju fastna en massa crap under??? Ew. Speciellt på killar, det är fan nasty. Rys.

2008-06-14 @ 18:06:30
URL: http://bambikill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0