Jag hade en Carlos



Det var en stor och dum och puckad Carlos. En Carlos som åt upp allt jag ägde. Åt ett hål i min snordyra soffa. Käkade upp min sänggavel och gjorde späntved av den. Hade kuddkrig när han hade tråkigt och strödde stoppning i hela lägenheten. Åt små hål i mina kläder som råkade ligga på hans sovbur och stack in genom gallret. Åt upp skrevet på mina trosor. Agerade strumpmonster och åt prydligt upp en styck av alla mina par strumpor.




Välte tanter, skrämde barn med sina vansinneslyckorusningar, bet tjejer i rumpan (observera - endast tjejer - han var mycket strejt tydligen), drog upp min mammas rosenbuskar och rände runt i galen lycka med den i munnen. Släpade hem stockar och tyckte jag skulle apportera dem. Stal mina kattungar och gömde dem i sitt bo. Lyckades bryta sig in i köket och svälja katternas middag hel - lammben. Två vändor till akuten för öppning. Jagade min häst runt runt runt i hagen tills han nästan blev sparkad.




Han var stor, dum, klumpig, ful, korkad, hysterisk och kolerisk. Men alldeles underbar.
Jag saknar min stora dumme korkade klump.


Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

Då har jag hittat hit.

Carlos var världens finaste! älskade när han satt på min fot +ler+



Jag har förövrigt ont i fötterna och är allmänt slut :) Men jag är kär i Herbert +skratta+

2008-06-09 @ 23:07:06
URL: http://isadecadent.blogg.se/
Postat av: Isa Decadent

Kom ens mitt inlägg fram?

2008-06-09 @ 23:08:03
URL: http://isadecadent.blogg.se/
Postat av: Molly

söta fina carlos.

2008-06-12 @ 21:23:28
URL: http://desi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0