jag vet inte vad jag ska ta vägen jag får panik jag vet inte vad jag ska göra jag blir tokig jag har ångest jag vill slå och skrika eller bara skrika eller slita av mig håret eller dunka huvudet i väggen eller någonting, bara någonting, vet inte vad



Så jobbigt att det pendlar så. Varit en lugn dag tills jag träffade A. Bara helt oviktigt, han hämtade upp ny hundmat till Ozzy. Jag fick panik. Jag står inte ut - jag vet inte vad jag ska göra. Jag pallar inte mer. Och imorgon är det den 20;e. Och jag vill bara krypa in under sängen och försvinna så ingen någonsin hittar mig igen för jag orkar inte mer. Och jag vill inte äta Atarax för jag blir så trött och får så ont i huvudet av dem och jag får panik och jag pallar inte mer. Och jag hatar honom jag vill basha in hans pannben fast jag älskar honom så det gör ont. Och jag står inte uuuuuuuuuuut! Och jag hatar den där jävla vidriga tavlan men den är den enda som jag kan känna igen mig i just nu för jag vill bara att mitt huvud ska sprängas för jag blir tokig om det inte gör det. Och jag klarar inte att träffa honom och jag klarar inte att inte göra det och nu regnar det också! Satans jävla helvetes jävla BAJSBAJSBAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0