Kakmonstrets slackersunday


Pigg som en mört nu, och inte alls bakfull! Öl är verkligen bäst.  Vi spelade biljard, och det gick rätt käpprätt åt helvete för min del - seriöst - fy fan vad kass jag var! Tragiskt. Speciellt som han är urusel och trots det vann tre gånger över mig....
Vi ended up tittandes på "The Host", men jag slocknade ca femton minuter in i filmen och sov gott tills den var slut... Sen sova, men det blev inte så mycket av den varan. Ljuset störde mig, katterna störde mig, allt - tror inte jag har sovit mer än ett par timmar, men pigg är jag - überpigg rent utav. Lite störigt med tanke på att jag hade planerat en slackersöndag med massor av gott att äta och massor av CSI och så tänkte jag kolla in den nya tonårslebbserien "Sugarrush" som är så kritikerrosad... Vi får se hur länge jag klarar att sitta still helt enkelt.



Jag ska göra Ceasarsallad - åååååååååhhhh så gott och så har jag införskaffat mina favoritkakor - "Havre och himmelrike", helt sjukt goda havrekakor - smakar hemmagjort! Och så choklad. Och Pepsi. Alltid Pepsi. Går inte att leva utan. Katterna fick också lyxlunch - maten är slut så jag måste beställa - men de fick "hålla till godo" med fläskfärs med (laktosfri) grädde... Bara stackars Ozzy som får knapra på sina torra äckliga dietmatstorrfoderkulor... Usch.

Magnus sov över och vi hade en intressant konversation om teologi och katolska kyrkans maktbaserade urval av de bibliska skrifterna, såhär på morgonkvisten. Inte för att vi var eniga om allt direkt... Jag föredrar att tro på alla konspirationsteorier om Prieure de Sion och sån annan skit, medan han som alltid är krass och en torrboll :D
Det blir ju roligare om världen är lite mystisk. Jag är en historienörd... Nörd i alla avseenden i och för sig...
Dags att hitta något nytt att snöa in på - det lär bli just religiös konspiration tror jag.

Jag kände för att åka och slå ihjäl lite fisk nånstans - behöver lite friluftsliv tror jag. Men bror min är incommunicado.
Fuckin´ A-hole.

Jag har inget liv. Nu ska jag tröstäta.

Och Isa din jävel - jag får fortfarande inte tag i dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0