Regnregnregn

                                                                                

Jag och bror liten gjorde stan idag - han skulle skaffa sin första piercing och jag skulle följa med som moraliskt stöd, plus att vi skulle på hårfärgsjakt. Ett superoväder överraskade oss och jag tänkte köpa en regnjacka. H&M har haft helt underbara regnkappor - min favorit var en svart med små äpplen i pastellrosa och blått på, men den fanns såklart bara i storlek pytteanorektisk - som om jag skulle få in mina behag i den... Så det blev den svartvita varianten med rosetter. Den var ju söt iallafall. Hittade också arméjackan jag spanat på så länge men inte hittat i min storlek - WEE! Plus en massa annat onödigt trams såklart. Bror liten - Matti - fick sin piercing, till sin besvikelse först med stav för läkningen, men ringen lär i nförskaffas på dagen när han får byta... och vi hittade till och med hårfärg efter mycket om och men. Jag är för snål för att betala porto på 60 spänn från Shock, så det var ju glädjande att Buttericks hade de smaklösa punkfärgerna. Var egentligen ute efter en annan nyans, men jag är inte så skraj för att försöka med lite av varje.
Tangerine blev det iallafall. Fick packa oss till Citygross för att köpa kattmat - den var slut :(
Dyrt är det att utfodra dem med butikskäk istället för slaktavfall, och mer än lovligt dum kände jag mig med mitt jättelass av grishjärtan, knorrar, kycklinglever, njurar, tonvis med kycklingvingar och fläskfärs... Kassörskan tittade lite konstigt...

Morsan bjöd på käk - sweet, eftersom jag inte hade orkat laga misstänker jag. Friserade, färgade och blonderade brorsan och nu är jag bara helt slut efter en hel dags jävla rännande.
Fast ett inlägg till kommer, men det var så fint så det vill jag inte blanda med det här svamlet.

Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

Shit, det där är alltså Mattias :)

Den lilla plutten ser så stor ut nu, jag ser fortfarande bara honom som lilla lintotten +skratta+

2008-06-17 @ 03:51:37
URL: http://isadecadent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0