Så trött

Bara så trött. Så mycket skit. Och ingenting samtidigt, bara sjunker djupare och djupare för varje steg känns det som.
A det jävla satans aset drog en trevlig stunt idag. Jag har hållt vad jag lovade, jag har inte kontaktat honom öht sedan jag sade att han var luft för mig, på grund av det han gjorde. Eller inte gjorde. Hur man nu ser det. Så han kan inte påstå att jag har besvärat honom. Idag får jag ett sms om att han inte vill dela vårdnaden om hunden längre och att någon av oss får ta honom. Cute. Han VET att jag när jag är i uruselt skick inte kan ha honom. Så vad har jag för val?
Och jag skulle kunnat mörda honom för det, för att han ställde mig inför ett sådant val.
Jävla SVIN.
Men efter dividerande kom vi fram till att vi skulle försöka ha honom varannan vecka eller nåt sånt. Så fick vi se hur det fungerade.

Jag hatar honom. Innerligt. Och jag ångrar att jag slösade så många år på honom. Och att han lyckades lura mig så.
Att han var ett as. Trots att jag trodde det motsatta.
Och att jag slösat ett helt år av mitt liv i en grå dimma av känslomässig limbo på ett sådant scum, utöver de 6-7 jag slösade på att leva med honom.
Och det värsta av allt - är att jag älskar honom än. Det äcklar mig.

Någon dag går det över. Om jag står ut så länge. Men jag får väl göra det.
Bara så trött. Vill sova mer. Ett år minst.

Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

Seriöst så var det där riktigt jävla svinigt gjort och jag kan inte förstå att han kan tvinga dig till ett sådant val.



Och förövrigt så FÖRLÅT för igår, när jag själv känner mig nere är jag allt annat än bra på att göra vad som är rätt, dvs höra av mig :(

2008-06-25 @ 14:46:17
URL: http://isadecadent.blogg.se/
Postat av: Ellen

han kan faktiskt inte tvinga dig till nått,,, har ni bestämt att ha dlead vårdnad så får ni ha delad vårdnad....



Tycker det är ett väldigt elakt ultimatum att komma med !

2008-06-25 @ 16:27:34
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0