Såååå boooored!



Jag dör av tristess! Jag lovar, kommer inte någon inhoppande i stringkallingar och dansar macarena snart med ett gäng ballonger så dör jag. Jag svär. Det är sant! Ingen finns att få tag i. Mariel komme rinte ner på flera veckor än från jävla lappträsk, Isabelle är på Dolly med sin farsa den jävla kossan (no offence Isabelle, men du är faktiskt en jävla kossa som får gå när inte jag får), Lina är också på Dolly med hela jävla tjocka släkten, mamma jobbar så jag kan inte åka dit och tjuvsippa vin, brorsan svarar inte i telefunen, Isa den jävla slynan går inte att få tag i på något vänster - motivera för mig varför du 1)Har mobilen avstängd - finns det verkligen någon som helst anledning att ha den avstängd??? 2) Du köpte ju precis en ny telefon - har du slått sönder den med? 3) Jag har mailat, skrivit i din blogg, på helgon, you name it! Var det inte du som sade att jag kunde få tag i dig på nätet? Snart går jag hem till dig och skriker på finska i din brevlåda!  Du är den enda som kan hjälpa mig! Ge mig nåt att göra - vi går ut och super, slår sönder bilar (hehe), tittar på film, whatever!!! Jag döööööör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0