Seriöst

kitten


cat



Humorous Pictures



cat

dog


dog


Jag har så kass humor så jag faktiskt skrattade hur länge som helst åt de här. :D

Öht. Har man en dålig dag - ska man kolla på världens mest korkade sida:
Icanhascheezburger
Större samling sinnessjukt tuttenuttsöta saker, idiotiska kommentarer och bildtexter, och roligare bilder -
får man leta efter.

Annars älskar jag alltid denna; (Jag får av någon anledning tydligen inte skriva "Hitler" i länken,  den godkänner inte det, så jag får länka adressen istället:) http://www.catsthatlooklikehitler.com/
Kitlers is da shit.

Sådär lagom meningslösa saker att spendera sin tid på.

Kommentarer
Postat av: Ellen

hahaha,,,, jag garvade också...



Den andra länken vill inte fungera för mig =(

2008-06-22 @ 22:24:07
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Postat av: Molly

haha jag älskar också Icanhascheezburger :D brukar kika in där då & då när jag är uttråkad. haha!



kitlers är en av mina klasskamrater superbesatt av.

2008-06-24 @ 21:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0