Splatt! Gross me out!

Har inget intressant att skriva - orkar inte och kan inte. Sjuk som en hund - jag tål inte draget i bilen och allergin är allmänt svårhanterlig idag. Dessutom är jag trött som ett as och näsan rinner så mycket att snoret droppar om jag sitter upp. Handen är dessutom mush igen efter att ha burit feta katter, kört bil för jävla svinfort och burit tungt - fan också - lookin at a severe problem om några år... värker bara jag skriver. Är allmänt neggo idag, men tårta har jag fått för Bror stor fyllde 24 idag och mamma kom upp och tog ut vov och hade med sig tårta. Smakade dock nada eftersom smaklökarna är bedövade av snor.

Det enda intressanta jag kan komma på var egentligen inte så värst intressant, mer bara svinigt äckligt.



Jag trampade på något innan på en av rundorna mellan datorn och tv;n för att byta avsnitt av CSI (säsong 5 nu, jag jobbar på det...) det knastrade till lite men med tanke på alla små kycklingben och sånt skit som katterna leker runt med brydde jag mig inte om att  titta närmare. Mamma frågade vad tusan det var på golvet när hon kom upp flera timmar senare dock. Två stora blodfläckar på golvet och en tunnare lite längre bort mot datorn. Konstigt tänkte jag, inte sett någon ha något sår, såg något i den ena fläcken, och inspirerad som jag var av CSI tittade jag lite närmare på det.... Ett fästingskal modell enorm huge gigant. EW. Måste ha trillat av Ozz och det var tydligen den jag trampade på... Fick lättare kväljningar. Inte bara för min enorma parasitfobi, utan även för att bland det äckligaste jag vet är att trampa sönder insekter. Rys.

Dessutom fick jag en fet änkestöt av helveteskaliber mot soffbordshörnet innan.

Och drömde tonvis med mardrömmar när jag slocknade på soffan.

All in all en riktigt vidrig dag.

Tänkte på att det hade varit lite skönt att bli överkörd när jag var ute med vov.

Kommentarer
Postat av: Ellen

uuuuusch,,,, va läbbigt,,, avskyr fästingar,,, blä blä !

2008-07-01 @ 10:11:23
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hur gick det förästen när du var och kollade på Peterbald flickan,,, När ska det bli bilder egentligen ! otålig

2008-07-01 @ 15:44:53
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Postat av: Hannele

Hej Maarit. Nu har jag hittat till din blogg. Trist att du känner dig krasslig. Hoppas det blir bättre snart. Och tack för senast! Hoppas vi kan get together snart igen. 1984 var nerladdad från Pirate Bay. Men jag tyckte inte den var så värst bra faktiskt.

Fästingar är satans freaks. Urgh. Sköt om dig. Kram!

2008-07-01 @ 20:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0