Tack



för att ni är så underbara vänner, familj och kompisar. Isabelle som kommer med förnumstiga råd och försöker peppa mig, och Lina för att du är så nykter och smart och bekräftar att aset är värt att klippa totalt med, för att ni erbjuder er att hjälpa mig med Ozzy om molnen blir för tunga och orken tryter. Markus för att du hjälper mig så gott du kan och Mamma för att du aldrig ger upp ens om vi är omöjliga alla tre. Mariel för att du är den underbaraste i världen och Isa för att du är världens bästa på att dissa fanskapet och göra mig på bra humör. Hannele för att du är så snäll och Ellen för att du uppmuntrar mig med dina kommentarer :) Tack även till Molly för att du är så söt och kommenterar fast du inte en känner mig :)

Känns jobbigt men jag är tacksam att jag iallafall har människor i mitt liv som betyder något och att jag inte är ensam, fast det känns så ibland.

Kommentarer
Postat av: Molly

Maarit!! jag skulle kommentera varenda inlägg om jag orkat, men mina ögonlock är så tunga jag ba ZZz.. men hallå din blogg är skitbra. varför började du iknte blogga tidigare?

2008-06-25 @ 23:42:42
Postat av: Isa Decadent

I´m always gonna be there!

Även om jag är bra på att gräva ner mig lite för djupt själv ibland.



Och på ett sätt håller jag med om ett totalt klipp. Nu känns han enbart kall och allt annat än bra för dig att bli upphängd på. Nu finns det fan inget som är värt att du ska lida pga honom, nej fan alltså du är värd så jävla mycket mer!!!!

+krama+

2008-06-26 @ 01:49:09
URL: http://isadecadent.blogg.se/
Postat av: Ellen

Glad att du blir glad för de =D

Yumi hälsar också så mycket ! Tror hon saknar dig lite ibland ! Du får gosa extra mycket med henne i september ! kramis

2008-06-26 @ 10:36:06
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0