Suk

Usch. Förkyld, frusen, trött, matt och hungrig utan minsta ork att gå och handla...
Ruggigt väder och kallt... och självklart kurs ikväll med Ozzy. Fy fan vad jag inte känner för att ranta runt i geggan på en regnig gräsmatta i mörkret och kylan med min rinnande näsa och nysningar. Jag kommer att bli dödssjuk...
Men jag får väl försöka - kursen är betald och vi behöver träna om vi ska förflyttas upp i lydnadsklass 1.
Med lite otur blir jag väl dock så sjuk att jag inte kan gå på valpkursen med Quando...

Känner mig gnällig och trött och bara allmänt off och tycker sååå synd om mig själv just nu.
Vill ligga nerbäddad i soffan med filmer och böcker och bara ha någon som tar hand om mig... Buhuhu.

Och det måste städas - ser ut som WW III här och Ozzy skulle ju klippas - han ser ut som en lurvigt lamm igen, och katterna skulle badas men jag ooorkar inte bada nio katter...
Jag tror jag kryper under täcket i sängen och sover en stund istället. STREJK UTLYST.

Kommentarer
Postat av: Hannele

Hej Maarit. Tråkigt att du är sjuk. tycker synd om Jag är i Kalmar på utbildning. Ska vara här en dag till och sen bär det av till Stockholm. Funderar på hur du har det nästa helg (alltså inte denna helg som kommer)? Kanske vi skulle kunna hinna ta och hänga hos mig då? Krya på dig!

2008-11-04 @ 15:48:46
URL: http://www.hanni.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0