I ♥ Jamie & Adam



Maarit har en revivaltrekant med sina favoritmän i världen - Jamie Hyneman och Adam Savage... Snälle Björn lånade ut sin treasured box och jag sitter och gottar mig åt det - nörden i mig (en av nördarna iallafall) avgudar töntiga experiment, explosioner, löjligt onyttigt vetande och såklar Jamies musche! Rent allmänt hela hans skogstokiga majorstuk!
I lav jo!
Visste ni att det är en myt att "pappa långben" eller lockespindlar är världens gifitgaste spindlar och att enda anledningen att vi inte behöver frukta dem är att de inte kan bita igenom vår hud? De både kan bita igenom vår hud och är långt ifrån tillräckligt giftiga för att ens orsaka mer än en möjlig klåda. I´m busted. Jag trodde på den - benhårt - fick det berättat av min chef när jag jobbade på djurpark som är väldigt kunnig inom entymologi, men tji fick vi då. Blää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0