Jag är kär i Dexter.



Jag vill också ha en Dexter, eller vara en Dexter. Serien är underbar - mest för denna fantastiskt castade person i huvudrollen - jag är dödligt kär i Michael C. Hall i just denna rollen... *Lööv*
Böckerna är dock trettioelva gånger bättre än den ganska mediokra och lite tillrättalagda serien...
LÄS! Underbara Jeff Lindsay har både en gedigen kunskap i psykologi och en förkärlek (som jag) för alliteration :)
Men sevärd är serien dock, om inte annat så för den underbara feelingen - jag kan känna Miamisolen och åh så snyggt gjord den är.
Orkar inte skriva just nu. Ville bara förkunna min kärlek eftersom jag ska ägna den närmaste timmen så här mitt i natten åt honom.
Slutsats: för att jag ska gå igång på en blond snubbe måste han vara seriemördare.

Kommentarer
Postat av: Hannele

Jaaa!

Dexter är ju bara så bra. Visste inte att det fanns i bokform. Måste jag kolla upp.



Hoppas allt är bra med dig.

Jag har just kommit hem från att ha varit i Moskva och åkt därifrån med transibiriska till Peking.



Hör av mig när jag kommer till Hbg.



Kram, kram.

2008-10-10 @ 13:15:33
URL: http://www.hanni.nu
Postat av: Maarit

Åh vad avis jag är - måste få se bilder... har du på hemsidan tro, ska kika där

2008-10-10 @ 13:43:46
URL: http://bambikill.blogg.se/
Postat av: Ellen

aldrig sett den serien men jag ska kolla upp böckerna !

2008-10-10 @ 19:25:34
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0