Vem vet mest? Jag såklart!



Släng dig i väggen Albert...


Haha! Jag anmälde mig (mest på skoj) till en ny frågesport på SVT i somras... "Vem vet mest". Eftersom programmet drog igång och ingen ringt så antog jag att jag inte kom med. Nu ringde det en tjej från programmet precis - och jag fick göra en kvalfrågeomgång som jag acade... Så i januari bär det av till Stockholm för inspelning... :O
Vad fan har jag gett mig in på nu då?
Jag vill inte vara med i tv - jag är blyg och asocial och hela sverige får se mig! HU!
Men frågesport är roligt och man kan vinna pengar...
Så nu jävlar ska det pluggas allmänt vetande... :P


VEM VET MEST

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis grattis. Klarar du lätt med din snilleskalle.. Lycka till..

2008-10-20 @ 23:03:38
Postat av: Ellen

fräckt ! Kommer nog bli jätte skoj ! Ska du bo på hotel för då är det värt att vara med bara för att få hotell frukost !



Vi ska heja på dig !

2008-10-21 @ 11:29:06
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0