En unge till kastad inatt...

Humla kastade en unge till inatt vid halvfyratiden... :( Fick återigen avliva... denna
Suck. Det finns ett par kvar därinne, men jag hyser inga större förhoppningar om att de ska klara sig...

En trevlig nyhet var iallafall att jag fick mail från Serena i Holand om Ohaio - min egenuppfödda kattunge...
Hon var på show igår, och fick det helt makalösa resultatet Bäst i Variant (färg), Bäst i Ras, Nominering, Bästa kattunge korthår, Bästa kattunge totalt, alla kategorier och dessutom två röster till Best Of the Best!!!!!!!!
Helt totalt makalöst sjukt!
Det bästa utställningsresultatet för mig hittills, och det på en egenuppfödd kattunge!
Jag är lycklig över det iallafall!!! För er som inget fattar om utställningar, så fick alltså min misse två röster av domare som ansåg att hon var DEN BÄSTA KATTEN på hela jäkla utställningen! Det är sjukt stort. Bara att hon kom så långt, och dessutom fick röster - det är mäktigt.


´Haio



Kommentarer
Postat av: Ellen

jätte skoj att det gick så bra för henne,,, 2 röster för bob är otroligt,,, grattis till det =D



och här hemma fortsätter vi hålla alla tummar vi har för huml och de kvarvarande små !

2008-09-23 @ 15:07:36
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0