Bakfyllelördag och sushisöndag? :P

Världens snällaste Magnus och Isabelle bjöd på middag och bir på GP och glass på Bishops. :) Plåster på bakfyllesåren, även om Magnus envisas med att försöka få mig att knipa bartenders i röven. :P
Däckade halv tolv fullständigt utmattad - så skojig kväll fick jag :D

Idag har jag varit så duktig att jag gjort en expedition genom skräpdjungeln jag huserar i och hittade minsann både det ena och det andra jag varit av med :P Hittade dessutom min splitternya junkfood-tischa nedkräkt i ett hörn. Yum.
Sitter lite rastlöst här och väntar på att bruschan ska ringa och meddela om det blir fiskepremiär idag eller ej - Västersjön - najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0