Nytt





Newly avslutad manga, animen halvt om havt klar och första Live action-filmen avklarad, jag är in love med denna pärla till freakish, supersmart och mörk manga med existensiella undertoner. Läs och se, om inte så iallafall för att se världens coolaste karaktär - sötsaksknarkande "L"...


Och redan min absoluta favorit - "Gravitation" - min äskade BL (Boys Love) manga - jag är utterly förälskad i Eiri...
Pågående manga med 13 tankobons på engelska än så länge, en 13 avsnitts anime och ett par rätt sunkiga OVA;s.
Se! Men inget för homofober - det är som sagt Shonen-Ai.


Och soundtracket är också bra - speciellt supersöta titelåten med supersöta Sakanoue Yosuke:
HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0