In awe! (Och Naww)



Förutom ett par smärre detours ner i stan och till GP för beer och poppers har jag tillbringat rätt många timmar idag/inatt framför en anime jag inte sett innan - en rätt avancerad Yaoi - "Yunjou Romantica" och SHIT - jag är completely blown away. Fan den bästa animen som gjorts i shoujogenren. Skitsnyggt tecknad - fattar inte vad some are bitchin' about, den är gorgeous(!), bra handling, extremt rolig, cp-romantisk a´ la riktigt mushy mushy snyft tårar i ögonen herregud vad fint. Att huvudpersonerna är cpheta är helt okej det med...
Jag kan inte sluta kolla - den är fuckin' amazing... :) Att rekommendera inte bara för hardcore yaoi-fans som mig utan även för vem som helst, men de flesta av det manliga könet är kanske inte sådär väldans intresserade av nåt som bara går ut på och behandlar relationer... ingen pangpang eller fajting... :P Baaaaara löööv sweet löööv. Och så en hel de naughty stuff förstås. Jag är en blödig sucker, bara att inse... Fy fan att man skulle sjunka så lågt som att sitta och snyfta framför en anime alltså... :P Men det är nog mest att det är yaoi. Jag är bög fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0