Slash



Fortfarande sjuk men mår lite lite bättre idag, jag följer min gyllene regel om att vara sjuk två dagar. Roar mig med att plöja igenom "Battle Royal" i mangaform, sen får jag avrunda med filmen ikväll. Blod och gore och pantyshots. Wee.
Nothing to entertain a girl like slit throats and bloodspatter. För dig som inte vet vad det är så är det den utimata slashermangan - 42 tonåringar slaktar varandra för att bli den enda överlevande i en tävling från helvetet. Very najs.
Annars är jag fullständigt fast i "Junjou Romantica" - som måste vara den sötaste ever. Mangan är ännu bättre än animen men tyvärr lite småsunkigt tecknad bara. Diggar inte stilen med överdimensionerade händer och ben til himlen.
Fast Hiroki är förstås sötare än sötast ändå. Isabelle och CM kom förbi mitt i natten med en sjukpåse :P
Öl, Ilustrerad Vetenskap, klubbor, choklad och danska nånting-mysko-bollar som tydligen är som pannkakor. Så sött :)
Vill du gifta dig med mig Isabelle? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0