GratisBio

Tänk. Om man är arbetslös, lat, sjukskriven, och ändå tillbringar det mesta av sin vakna tid med att maratontitta på animeserier och läsa manga, så kan man lika gärna utnyttja denna uppsjö av meningslös tid till att försöka få ut någonting av det. Då har någon fiffig entreprenörssjälv uppfunnit dessa sajter som baseras på principen  - klicka på länkar och få något för det. Sidan får cash för att de ordnar kunder och besök, jag får cash (läs: poäng som växlas in mot varor), företagen som beställt tjänsten får cash för att de får kunder. Tafuckingda! Alla nöjda!
Den som har störst utbud av poänggivande aktiviteter och dessutom snabbt utbetalningssystem är GratisBio.
Samla 400 poäng - få en biobiljett. På några dagar har jag 1, 25 biobiljetter för att vara exakt. Mycket trevligt.
Mindre trevligt är att jag är en så svag människa att jag faktiskt nappat på en hel del av erbjudandena... *Rodna*
Så lättköpt är jag. Vad är väl sinnets cynism och kyla inför möjligheten att låta sig förföras av alla helt fantastiskt oumbärliga saker man kan få och köpa till så fördelaktiga priser...

Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

Din mun/tunga kunde inte vara brunare ;)

2009-08-06 @ 16:44:53
Postat av: Maarit

Sant är det nontheless :D men jag KAN bara inte vara söt och trevlig och gulligt, jag måste få ha med min ironi. :) Men jag TYCKER att det är bra :)

2009-08-06 @ 23:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0