Welcome to the NHK!



Bambi har ett sakralt animeögonblick just nu. Klockan är halv sex på morgonen och jag kan inte sova förrän jag fått ur mig det här. Om ni bara ska se en animeserie i ert liv måste det bli denna.
Jag kan inte med ord beskriva hur underbar den är, den måste ses. Och jag kan inte beskriva vad den handlar om heller.
Lägg de 576 minuterna av ert liv och se denna, speciellt my fellow Hikikomori Isa, och Mariel. Och du också Magnus. Och du också Isabelle. Ni måste. Det är en order från NHK.

Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

Läste om och kollade klipp, verkar sjukt intressant, så detta tänker jag så kolla in.

Förövrigt trivs jag bra med att vara hikikomori, inga planer på att ta mig ur ;)

2009-08-04 @ 10:53:08
Postat av: Isa Decadent

Har sett 2 avsnitt nu och fullkomligt älskar den! :)

2009-08-04 @ 15:34:15
Postat av: Maarit

Duktig Isa :D Visst är den bara fantastisk? Har aldrig blivit så emotionellt påverkad någonting i animeväg innan - den är bara så.... fin!

2009-08-04 @ 21:37:04
Postat av: Ellen

Jag står inte nämnd, unra varför,,, Hmm,, okej kan beror på du redan vet ja kommer se den,, Ja e inte nöd bedd inte haha,,,,"Ellen loves anime anime loves me" lalalalala

2009-08-15 @ 02:06:36
Postat av: Maarit

För att jag inte var säker på om du skulle gilla den :D Men jag TROR det...? Väl? Kanske?

2009-08-15 @ 02:20:36
Postat av: Ellen

Nu har ja sett de 11 första episoderna och Im in love !!!! ^^

2009-08-26 @ 13:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0