anna minun kaikki kestää

ni bara tror att ni vet någonting men egentligen vet ni ingenting
ni vet ingenting om någonting som jag vet
ni vet ingenting om det som gör att man inte kan andas att man inte få luft att man känner som om huvudet ska implodera när det blir för mycket tryck för mycket allt för lite luft för lite rum för lite ingenting för mycket
ni vet ingenting om att vakna klockan fyra och känna efter  bredvid och inse att det var år sen där var något som spelade någon roll hur det känns att hata det man älskar mest och älska det man vill ta bort och radera från ens minne ens vetande ens vilja jordens yta så att det aldrig existerat aldrig funnits aldrig inte kunde vara borta för nåt som inte funnits kan inte vara borta och hur ont det gör hur ont hur ont hur ont det blöder och man hatar det för att det fgortfarande är det man inte kan låta bli att minnas klockan fyra på morgonen när man känner att där inte finns någonting där
och att man inte kan gå ut för atthimlen trycker ovanifrån och man känner paniken krypa upp och ta över och gör det svårt att andas igen och tänk om man ser det som man inte vill ska finnas igen så hjärtat blöder igen och täbnk om någon tittar på en och ser hur äcklig man är - att man inte är här egentligen utan någonannanstans, att det bara är en spegelbild som går där och är äcklig och jag an inte andas och kjag vill inte finnas vill inte vill inte vill inte och atarax vad jag älskar er för ni tar bort allt sudd och alla minnen och allting och bara sovasovasova men jag drömmer om det som inte ska finnas - han som inte ska finnas - jag hatar hatar hatarhatarhatar honom jag älskar honom fastjag hatar hobnomm och jag vill inte mer jag orkar inte mer och jag kalarar inte det sjäklv jag kan itne stå utan dig jag vill inte mer jag väntar jag väntar jag väntar snart vågar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0