Den hade ju kuk

Pratade precis med Isabelle på msn. Hon berättade att de haft ett väldigt livligt barn på besök med sin familj för att titta på kattungar. Hon menade att hon var utmattad av att leka med barnet och katten när de hade gått hem.
Jag skämtade om att "och dit skulle hon skicka en katt?", varpå Isabelle - som brukar tala vårdat och aldrig svära säger att "den hade ju kuk".

Broccolipajen i halsen, frustar över tangentbordet och jag trodde att Isa kapat Isabelles msn plötsligt :P
Jag hann tänka väldigt märkliga saker innan hon rättade till "kuL".

Jag påpekade att det var roligt och att jag inte fattade vad hon menade först, vad hade katten att göra med om han hade en kuk eller ej?

Varpå Isabelle svarar: "Ja de sitter ju bredvid varandra".

LOL igen. Broccolipajspruta igen. "Katten och kuken sitter bredvid varandra???? "

"Nej - K och L."

Antingen har jag extremt snuskig fantasi eller så VAR det där hysteriskt roligt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0