EN MÅNAD UTAN!

Cigg alltså. Tyvärr mycket längre än så för andra saker. Enligt Isa börjar det bli bråttom att ordna det andra då jag tydligen är hopplöst undernärd och börjar bli frustrerande i mitt ensidiga prat som består endast av tjatter om manliga individer.

Men alltså en månad utan cigarretter. Känner mig så duktig. :)
1500 spänn sparade. Var de är vete fan dock. Slösat dem på godis antagligen i min nikotinbrist...
Drömde om cigg inatt dock... MASSOR av dem. Rökte järnet.
Men icke - det blir inget av med det.
Skulle egentligen ut idag med Isa & Björn - premiär för en ny rockklubb. Men det får vara av ett flertal anledningar.
1) Jag är pank
2) Jag kunde stött på svinet och hans hora. Någon slags flytt pågick igår - tror att de flyttade ihop. Ingen aning. På ett sätt skiter jag i vilket Känslorna finns inte kvar, men ontet och ajet gör.
3) Inte bra att dricka som nybliven ickerökande rökare

Och anledningen som omkullkastade de tidigare - Cherry verkar som om hon ska föda. :)
Så bebisar idag eller imorgon antagligen :)
Wee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0