Hanazakari no kimitachi e

Jag trötstfrossar i manga och anime. Eftersom jag sträckläst alla 67 kapitel av Ouran High School Host Club redan, och sett animens 26 avsnitt 3 gånger vardera, fick jag hitta nåt nytt. Nu fastnade jag för en snarlik serie -
"Hana-Kimi" - "Hanazakari no kimitachi e" (For you in full blossom). Både mangan på underbara 135 kapitel och den cheesy men gulliga liveactionserien.... (Den japanska!!! I den taiwanesiska ser Mizuki ut som en man på RIKTIGT...)
Obsessive again. Aah.

      

Kommentarer
Postat av: ellen the otaku

Åhhh,,,,, love it , love it,,, Ouran och hana kimi,,, blir knappt bättre,,,,

2009-01-15 @ 23:46:31
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0