Snuvig filmfrossa

Har varit rätt snuvig idag, och dessutom grymt lat och inte så pigg på det vidriga vädret, så dagen har tillbringats med en bok (de sista kapitlena ur "Stora döden" av Dick Harrison, som jag aldrig tycks ha haft tid med trots att jag gillar den) och film.

Här var ett jääääättelångt stycke med bilder och text och gud vet allt, joddlande pingviner, som försvann när nätet dog för en stund sen. Så jag är pissearg.

Men det var recensioner.

Summa summarum av det hela, kontentan och pudelns kärna:

Den engelske patienten som jag inte lyckats se förrän femton år efter att den gjorts nästan, SE.

Changeling med Angelina Jolie - SE.

Donkey Punch - Se om du verkligen inte har något bättre för dig. Börjar lovande och slutar i meningslöst våld utan ens speciellt smaskiga detaljer, utan någon som helst tanke eller vett bakom. En Donkeypunch är tydligen ett sextrix som inte ens fungerar enligt läkare. Potentiellt bara skadar du (eller nackar) din chick, så skippa det. Läs här...
DONKEY PUNCH är....

Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

Glöm inte bort att nämna att man i Donkey Punch får se pillesnoppisar, jag menar it´s PENISIS for god sake +skratta+

2009-01-04 @ 12:27:28
URL: http://isadecadent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0