Mysterium

Skulle hämta Bellen i Hässleholm med pick och pack och kattjävlar, när jag ser något på vindrutan från avstånd - SHIT - böter, tänker jag, men nej. Det var ett papper fastsatt under vindrutetorkaren. Skulle slänga det men kastar en blick på det och inser att kråkfötterna är Kanji (japansk skrift)..... :O
På MIN bil av alla på gatan? Jag som är japanofil och läser japanska och antagligen är den enda här i krokarna som fattar det alls? Det KAN ju inte vara ett sammanträffande? Eller? Näää, för weird för det.
Tecknen för "Berg", "Mark", "Att tala", "Kraft", "Människa", "Jord", "Himmel", "Centrum", "Att se". Och eh... "Maj är fet" i hörnet... Ehhh?

Fattar ingenting. Det kan inte vara slumpen - vore för konstigt. Så någon som kan lite kanji, vet vilken bil som är min, och som jag väl känner på ett eller annat sätt? Weird stalker eller bara nån idiot? För tyvärr är det väl så att det inte var den jag tänkte på först. GAH. Jag är ju verkligen rätt person att psyka såhär - paranoja deluxe.

Eller så är det slumpen. Och då tar jag det ändå som ett tecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0