Msn på natten sex minuter i halv två med Isa

Bambikill säger:


fick jag drömma... så skulle jag vilja översätta manga... översätta böcker... skriva recensioner och krönikor och saker för olika tidningar... illustrera till tidningar.... jobba med djur nån dag i veckan.... och jobba med störda kids nån dag i veckan... då hade jag fått med variation, meningsfullhet och kreativitet samtidigt

det är min drömtillvaro

och att få ihop tillräckligt med cash för att ha råd att hålla på med katterna och resa lite.

och ha en man som är snäll och het. Mhm precis - snäll och het.

och en negerunge och en kinesunge.

och en bullterrier.

och en bondgård med en häst eller två.

och dricka öl i hängmattan.

och ett semesterhus i thailand

och negerungen ska heta India Miranda

och kinesen Ling

sådes¨å

och mannen ska ha lockigt hår.

Mhm.

buhuhu jag hatar mitt liv


Kommentarer
Postat av: Peter

Har du blockerat mig på MSN? ;(

2009-05-30 @ 01:13:52
Postat av: Hannele

Hej Maarit!



Hoppas du har det bra och att dina drömmar i inlägget ovan slår in ;-)



Jag har min sista tenta imorgon och sen efter det är jag äntligen lite ledig och vi måste ta oss i kragen och ses. Du måste komma och hälsa på mig i min nya lya! Jag funderar på att ha lite kalas den 14:e juni när jag fyller år och det vore kul om du kunde komma då.



Jag har lagt upp en dagbok på min hemsis nu så där kan du följa mitt liv lite:



http://www.hanni.nu/dagbok



Vi hörs mer snart.



Kram på dig.

2009-05-31 @ 15:05:00
URL: http://www.hanni.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0