som vatten i dubbel bemärkelse

trodde du verkligen att jag går på en sån fint? Sanningshalten i det du säger är irrelevant eftersom investeringen är så knapphändig - det relevanta är att du visar dina färger. Smickrad eller förbannad? Both. Jag ser igenom dig - storebror som inte kan låta bli lillebrors leksaker utan vill äga allt, ha allt, slå sönder det och skratta.
Fan vad taskigt av dig. Men screw that - jag är inte så mesig, du ska nog få se att du är vatten dubbelt upp.
Sen vad gäller resten så skit du i vilket. Jag tar reda på själv vad jag behöver. Kan väl inte påstå att jag inte blir lite sur men det är ändå inte det viktiga i sammanhanget. Och ge fan i att ringa mig halv sex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0